Brede hofter
For å få til dette kontaktet han den britiske artisten Khyzyl Saleem som spesialiserer seg på såkalte digitale renders. De brukte seks måneder på å ferdigstille et digitalt konsept av hvordan Corvetten skulle se ut, før de sa seg fornøyde. I mellomtiden hadde Lukasz og teamet hans løftet av karosseriet og demontert motoren. De sandblåste ramma og utførte nødvendige reparasjoner der, før de snudde oppmerksomheten mot motoren. Den var dessverre ødelagt som følger av feilaktig montering av interne deler, og det ble gjort et valg om å kvitte seg med den. Heldigvis for Lukasz var det noen i nærområdet som hadde byttet ut sin L82 til fordel for en LS-motor, så det var kort prosess for å få tak i en ny original 350-motor.
Da designet på Corvetten var ferdig sendte Lukasz det over, sammen med mål av bilen, til firmaet Spojkar. De bygger i all hovedsak lastebilkarosseri, men ville hjelpe Lukasz med å få bygd drømmebilen sin. Selv om det tok noen forsøk før skjermene ble korrekt, fikk de til slutt lagd et sett med skjermbreddere som ble perfekt for bilen. De nye skjermene ble felt inn i karosseriet og bilen ble så lakkert i en Corvette C8-farge kalt «Torch Red». Bilen er deretter krydret med detaljer i karbonfiber. Spoileren på bagasjeluka, diffuseren og targataket er noe av det som er lagd i det lette materialet. Spoileren har også en liten bit med plexiglass på, som er lyssatt av LED-lys. Dette fungerer som et ekstra bremselys.