Etter bilen ble ferdig sto den hjemme til Kai en stund. Det skulle dog bli litt problemer med å få den ut, for mens den sto der gikk dessverre Kaspersen bort, og det ble en lang og vanskelig prosess med å hente hjem bilen ettersom det ble oppfattet i arveoppgjøret som at bilen var Kai sin.
- Omsider fikk jeg bilen ut, men etter det har jeg bare somlet med bilen. Tanken var jo å kjøre historisk racing, men med flere andre klasser, flere andre restaureringer, og ikke minst det faktum at bilen egentlig ble for fin til å kjøre på løp, har det gjort at den egentlig bare har blitt stående. Jeg hadde bilen på Classic Car Show i 2017, og jeg tror faktisk ikke den har vært ute siden, før denne fotoseansen. Den trengte i alle fall en skikkelig vask. Jeg har jo fått noen turer med den da den var nybygd, selvfølgelig. Den snerrer skikkelig, og den flytter definitivt på seg. Under 4500 omdreininger er den kanskje ikke en versting, men derfra og opp til 7000 der jeg vanligvis girer så går den rimelig bra, om jeg får si det selv. I tillegg er den veldig agil, så den er utrolig gøy å kjøre, forteller 54-åringen.